4 תשובות
הכל בסדר אם זה חד פעמי ולא משהו שחוזר על עצמו
כולם עושים טעויות :)
עוברים הלאה
כולם עושים טעויות :)
עוברים הלאה
שואל השאלה:
אבל זה דיי מוגזם ליומיים לא? זה רושם ממש לא טוב
אבל זה דיי מוגזם ליומיים לא? זה רושם ממש לא טוב
רושם ראשוני לא משהו אבל בסדר
לא נראה לי שרק על זה היא תפטר אותך
מעכשיו תעשי את הכי טוב שלך
לא נראה לי שרק על זה היא תפטר אותך
מעכשיו תעשי את הכי טוב שלך
הכל בסדר את לא צריכה להילחץ מזה או להרגיש שעשית משהו למישהו. לגיטימי לגמרי לבקש. אבל תשתדלי באופן כללי להיות יותר מתוכננת עם הזמנים שלכם. זה בסדר שפה ושם יש משהו בלתי צפוי ואת צריכה לבקש שינויים וכאלה. אבל אם זה חוזר כל הזמן, זה מרגיש כאילו את לא כל כך אחראית וזה אולי ישפיע גם על היחס במקום העבודה.
הכל בסדר. קרה, זהו. אבל תשתדלי להיות יותר מתוכננת כמה שאפשר. לא תמיד אפשר.
הכל בסדר. קרה, זהו. אבל תשתדלי להיות יותר מתוכננת כמה שאפשר. לא תמיד אפשר.
באותו הנושא: