5 תשובות
זה ממש תלוי לאן אתה רוצה ללכת
אם מודיעין ותקשוב פחות ליום המאה ויותר לדפר
אבל אם לתפקיד עם אנשים כמו משאבי אנוש או מדריך של משהו אז יותר ליום המאה
שואל השאלה:
^ אז אם אני דפר 70 וקיבלתי ציונים סבירים ביום המאה יש סיכוי למודיעין וסייבר?
כן יש מצב
גאמא סייבר מקבלים דפר 60 ומעלה ומי שעושה מדמח
שואל השאלה:
^ אני עושה מדח לא מדמח חחח
באפשרותי להבהיר את הנושא במספר נקודות. באופן עקרוני, הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלצה"ל קיים מידע מוגבל ולא מקיף אודותיך. המידע הרלוונטי מתקבל ממקורות ספציפיים, ובהתאם לכך, בעת שיבוצך לתפקיד מסוים, הצבא יתבסס על הנתונים הזמינים לו.
התחברות ל