התחברות הרשמה

אני ממש מדוכא מה לעשות? צברתי פער רציני בקורסים ולא יודע איך לצמצם אותו ומרגיש בודד

אני ממש לא מצליח במכללה החומר לא נכנס לי לראש ואני לא מצליח את העבודות הגשה כי אני ממש לא מצליח להתרכז ולהבין את החומר
אני באמת כבר ממש מיואש ומתוסכל
ואני גם מרגיש כל כך בודד שם ואין לי מושג כבר מה לעשות
24 ביוני 2026, 09:57
לימודים אקדמייםכישלוןקורסיםעצבבדידות    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
אני ממש מדוכא מה לעשות? צברתי פער רציני בקורסים ולא יודע איך לצמצם אותו ומרגיש בודד
אני ממש מדוכא מה לעשות? צברתי פער רציני בקורסים ולא יודע איך לצמצם אותו ומרגיש בודד
אני ממש מדוכא מה לעשות? צברתי פער רציני בקורסים ולא יודע איך לצמצם אותו
האם אני יכולה להיות גאה בעצמי שתוך 6 ימים צברתי 141 פרחים?
מדוכא, מדוכא, מדוכא. כנסו
צברתי 440 פרחים תוך 28 יום זה סביר?
רציני שכולם פה מדוכאים
אני ממש מדוכא מה לעשות? צברתי פער רציני בקורסים ולא יודע איך לצמצם אותו ומרגיש בודד
אם אני שולחת פרח למישהו זה מוריד לי ממה שאני צברתי?
אז כמה זה גרוע שבכל כיתה י צברתי 248 העדרויות?
אם צברתי עד עכשיו 100 אלף בגיל 20 זה טוב?