אני ממש מדוכא מה לעשות? צברתי פער רציני בקורסים ולא יודע איך לצמצם אותו ומרגיש בודד
אני ממש לא מצליח במכללה החומר לא נכנס לי לראש ואני לא מצליח את העבודות הגשה כי אני ממש לא מצליח להתרכז ולהבין את החומר אני באמת כבר ממש מיואש ומתוסכל ואני גם מרגיש כל כך בודד שם ואין לי מושג כבר מה לעשות