15 תשובות
תסביר לה את מה שהסברת לנו עכשיו עד שהיא תבין שזה לא ילך למקום טוב
לאמא שלך טוב ? עם לא זה סיפור אחר
אבל עם היא שמחה גם עם זה מפגר שהיה לה לבריאות שחרר
אנונימית
שמע, אם לאמא שלך יש הרבה כסף, כנראה שבשביל זה הוא שם.
אם לא, וטוב לה, אז תן לה להבין את זה.
שואל השאלה:
תשובות למגיבים:
1. הסברתי לה אלף פעם..היא אומרת שזה טוב שהוא צעיר ככה הוא יתחבר אליי ( באמא ? רק לא זה!!! הוא תינוק מגודל!!)
2. היא מאוהבת בו אז היא חושבת שטוב לה
3. אין לה כסף אחי היא אם חד הורית תראה את התמונה אחי
אנונימי
אגיד לך ככה הוא לא מנצל אותה כי אתה טוען שאין לאמא כסף ..
אתה אומר שאמא שלך לא יפה כנראה אוהב את האישיות שלה..
וכמו כל דבר בחיים לכולם יש בג ..אנחנו לא מושלמים
אז הוא ילדותי סבבה.. הוא אוהב אותה ? כנראה שכן עם הוא לא מסתכל על מראה או כסף שלה ועם אמא שלך מאושרת
שחרר תן לה לאוהב ועל תהיה נודניק
אנונימית
שואל השאלה:
מי אמר שהוא לא מנצל
היא אישה
אנונימי
שואל השאלה:
אוהב את האישיות?
לא נראלי
אני רואה איך הוא צופה בטיקטוק על בנות יפות
אנונימי
אוקי היא אישה בלי כסף ויופי אין פה מה לנצל.. (תסביר מה יש לנצל באמא שלך שאתה טוען שאין בה כלום)
עם הוא היה רוצה לנצל הוא היה הולך לשוגר מאמי או סליחה פצצה על
אנונימית
שואל השאלה:
אוהב אותה?
אז למה הוא לא מעלה תמונות שלה איתו?
יש לו תמונות של אקסיות איתו
ועם אמא שלי לא
אנונימי
שואל השאלה:
לטענתו היא יפה^^
אנונימי
יופי כי הוא אוהב אותה
ואתה רואה את אמא שלך לא יפה
בחייט תן לאמא שלך לחיות את החיים שלה
וואו ילד כמוך זה קשוח
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני אסביר
לאמא שלי יש מלא חברות כולם אוהבים אותה יש לה לב זהב זהו
והיא שמנה
והוא צוחק על שמנות אז..
אנונימי
שואל השאלה:
יפה??? היא לא יפה נשבע
אנונימי
שואל השאלה:
מה שאני חושב שהוא מחפש אמא
אנונימי
שואל השאלה:
איףף עכשיו הוא דופק בדלת ואמא שלי בעבודה אין לי כוח
אנונימי
התחברות ל