התחברות
הרשמה
יהיה לי בעיה לחזור?
עם ההפגנות היום
אני נוסעת לפסטיבל מתגיסים לפני השעה ארבע
אבל אני באה ברכבת ואז אוטובוס
24 ביוני 2026, 09:50
נסיעה
תשובה אחת
לא
U
Userrrrrrrrr
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם אני אתנתק מסטיפס אני אוכל לחזור והחשבון שלי יהיה עדיין כאן?
דתיים יהיה לכם בעיה להיות עם חילוניה וחילונים יהיה לכם בעיה להיות עם דתייה?
אם יהיה שוב סגר, אני אצטרך לחזור לכלוב?
אם יהיה סגר חיילים שנמצאים בבית יצטרכו להשאר בבית במקום לחזור לבסיס?
זה יהיה שקוף אם אני אכתוב למישהו שאני רוצה לחזור לדבר איתו את זה:
מתי אתם חושבים תפסיק הקורונה(יהיה אפשר לצאת מהבית באופן חופשי לחזור לשגרה וכו(?
יש לי קראש על ילד אחד, זה יהיה קריפי אם אני אציע לו לחזור איתנו באוטו?
מתי לדעתכם יהיה אפשר כבר לחזור לשגרה מלאהה?
רוצה לחזור להיות ביחד עם האקסית אבל מפחד שזה יהיה אותו דבר ואני אפגע, מה לעשות?
אם אני מצוננת (כל הזמן בלי קשר לקורונה) יהיה מותר לי לחזור ללימודים?
יהיה לי ממש קשה לחזור להתאמן אחרי שלא התאמנתי כבר 4 ימים?