6 תשובות
אנחנו בקריסה בתור מדינה בגלל פילוג בין שני המחנות.
לא קשור ביביסטים או לא
לא נראלי
ההפך הוא הנכון
אנונימית
לא, ההפך
הפוך גוטה הפוך
לא נראלי אבל אותו דבר על שאר האנשים, לפי דעתי אנחנו לא קורסים כמדינה בגלל השם בלבד
התחברות ל