11 תשובות
מדינה דמוקרטית דארלינג
זה מה שמרבית העם בחר
זה מה שמרבית העם בחר
בעיניי לא
אם בעיניי רוב המדינה חושבת ראש הממשלה הנוכחי הוא טוב אני לא רואה למה להחליף
אם בעיניי רוב המדינה חושבת ראש הממשלה הנוכחי הוא טוב אני לא רואה למה להחליף
אנונימית
נכון,ביבי אמר אתזה בעצמו בעבר שצריך להגביל אתזה
לדוגמה בארה"ב הם מוגבלים לשני קדנציות
לדוגמה בארה"ב הם מוגבלים לשני קדנציות
שואל השאלה:
^^^ הגבלת קדנציות הוא עיקרון שנועד *לחזק* את הדמוקרטיה, ונועד למנוע עריצות, ריכוז כוח מופרז ושחיטות שלטונית (שכן ככל שממשלה נמצאת יותר זמן כך הוכח שיש לה יותר סכוי לקשור קשרים אישיים לטובת ההון האישי שלה).
^^^ הגבלת קדנציות הוא עיקרון שנועד *לחזק* את הדמוקרטיה, ונועד למנוע עריצות, ריכוז כוח מופרז ושחיטות שלטונית (שכן ככל שממשלה נמצאת יותר זמן כך הוכח שיש לה יותר סכוי לקשור קשרים אישיים לטובת ההון האישי שלה).
אנונימית
אז תהיי חברת כנסת ותעלי הצעת חוק
וזה שחיתות*
וזה שחיתות*
חח ביביסטית ממוצעת^
כן צריך
כן צריך
אנונימית
אני לא ביביסטית, מפתיע אה?
שואל השאלה:
אני מנסה להבין מה פשר ההתנגדות הילדותית שלך והצורך להגיד את המילה האחרונה, פשוט לא נעימה ללא שום סיבה כשאני מביאה טיעונים קונקרטיים לוויכוח ולא זורקת אמירות חסרות הבנה לאוויר
אני מנסה להבין מה פשר ההתנגדות הילדותית שלך והצורך להגיד את המילה האחרונה, פשוט לא נעימה ללא שום סיבה כשאני מביאה טיעונים קונקרטיים לוויכוח ולא זורקת אמירות חסרות הבנה לאוויר
אנונימית
אני לא מתנגדת, את בהחלט יכולה להגיש הצעת חוק כח"כית או להצביע בבחירות שהן הליך דמוקרטי לכל דבר למי שתומך במה שאת חושבת.
it's not that deep
it's not that deep
יש מצב שצריך להגביל מהסיבה שאת מתארת, אבל בכל אופן זה שראש ממשלה נבחר ברצף זה אומר שזו בחירת העם.
זה לא שהוא קבע בחוק שהוא יכהן ל-17 שנים הבאות
זה לא שהוא קבע בחוק שהוא יכהן ל-17 שנים הבאות
מחזק אותך
באותו הנושא: