16 תשובות
לדעתי כן
אנונימית
איזה איפוק יש? מתייחסים אותו דבר די להתבכיין
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית שנייה. או שאת משקרת או שאין לך מושג
אנונימי
לא
שואל השאלה:
למה לא? אתה רוצה שגם בהפגנות קפלן ישתמשו ברימוני הלם ואלות?
אנונימי
לא
שואל השאלה:
בוא תסביר את עצמך
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא מתכוונים לעשות את זה לקפלניסטים
אנונימי
אבל זה כן קרה שהתנהגו גם אליהם באלימות תסתכל קצת תפתח מודעות צא מערוץ 14
אני דווקא בעד שיהיה אפס איפוק כלפי החרדים וגם כלפי הקפלניסטים
אין לי יותר שום דבר טוב להגיד על מי שחסם כבישים ב3-4 שנים האחרונות
עם כל הכבוד להפגנות שילכו לכנסת להפגין שמה הם עושים פקקים אנשים עובדים אנשים צריכים להגיע ממקום א ולמקום ב ואין דרך לזוז
היה אפילו סירטון בחדשות שרופא בכיר ביקש לעבור בצורה מכבדת והם לא נתנו לא
הם לא מתחשבים לא רואים אף אחד חוץ מי את עצמכם נמות ולא נגייס שום אין לי אמפתיה שהם הורסים לאנשים את סדר היום
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר? והקפלניסטים כן נתנו לאמבולנסים לעבור?
אני שוב שואל מה הקשר לשאלה?
אנונימי
שניהם שילכו להפגין ליד בית הכנסת אף אזרח לא צריך לסבול לא אותם ולא אותם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל ללא חסימות אין יעילות. זה לא מה שאמרה היועצת המשפטית?
אנונימי
היועצת המשפטית כנראה טועה חוץ מי בלאגן לאזרחים ושנאה לא קורה כלום תראה בפועל מבחינת הצעת חוק אין התקדמות... כי זה לא נוגע באנשים הנכונים ...
שיעשו הפגנה בכנסת שמה יעשו את הפקקים אולי ברגע שזה יגיע לאנשים הרלוונטי את הסבל הדברים יזוזו...
אנונימית
לא
התחברות ל