8 תשובות
כנראה לא נטען לו הסטורח
באג כנראה
כנראה באג
או באג או שהוא העביר ממש מהר בזמן שלא היה לו אינטרנט וזה לא טען את כל הסטורים ובגלל זה רואים צפייה רק על חלק
אנונימית
יש מצב שהוא העביר מהר או שיש מצב שחלק מהסטורים שהעלת לא טענו לו
שואל השאלה:
הכי הגיוני שבאג?
לוקח לסטורי זמן להטען (חלקיק שנייה) ואם מישהו העביר לפני סיום הטעינה, אז מאחורי הקלעים זה לא סומן כ"נצפה".
יכול להיות שהוא פשוט הסתכל על הסטורים הראשונים ואז הפסיק ללחוץ באמצע כדי להעבור לסטורים שנאשרו לצפייה, נשמע לי הגיוני