התחברות הרשמה

הכל ביום המאה אצלי 3 או 4 בחלק של המבחנים כמעט הכל 3 יש משהו שזה חוסם לי חוץ מחובלים?

24 ביוני 2026, 08:44
יום המא"היום המאהגיוסמלש"בתפקידים בצה"ל    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
סיימתי את המבחנים הפסיכוטכניים ביום המאה - החלק החברתי קשה?
בחלק של המבחנים ביום המאה גם שומעים אותי או רק רואים?
ביום המאה בחלק של המבחנים צריך להיות עם מצלמה תוך כדי?
איזה סוג שאלות יש בחלק של המבחנים ביום המאה?
בחלק של המבחנים ביום המאה קיבלתי הכל 4 אחד שלוש ואחד 2 זה טוב או גרוע?
ביום המאה בחלק של המבחנים מותר להשתמש בדף ועט?
האם ביום המאה בחלק של המבחנים שבלומדות אני צריכה להיות בזום?
מי שהיה ביום המאה כמה זמן זה בערך החלק של המבחנים והחלק של הדינמיקה החברתית?
זה נורא אם לא הלך לי כלכך טוב בחלק של המבחנים ביום המאה?
מותר ביום המאה להשתמש בדף בחלק של המבחנים הפסיכוטכניים?
החלק של המבחנים ביום המאה זה כמו הדפר בצו ראשון?