7 תשובות
אני סקרן למה את סקרנית
מה את רוצה לדעת?
אני לא רשום לאף אחת אבל אני מבין פחות או יותר, כן.
תלוי בשאלה אני מניח?..
תלוי בשאלה אני מניח?..
שואל השאלה:
סקרנית מעדיפה לשאול בפרטי אבל בן אדם שבאמת לא שופט וזה
סקרנית מעדיפה לשאול בפרטי אבל בן אדם שבאמת לא שופט וזה
אנונימית
תשאלי בפרטי..
אני לא אבל מכיר 2 חברים שכן. זה עולם מעניין בעיקר מבחינה עסקית-התנהגותית. אבל בתכלס תעשייה נוראית. צריך עור של פיל כדי לשרוד שם ולהצליח (לא מדבר עלייך, בכלל על השחקנים שם והצד הכלכלי). מי שלא מבדלת את עצמה נבלעת שם.
מוזמנת בכיף לכתוב בפרטי, אני לא שופט, שבועת זרת :)
באותו הנושא: