6 תשובות
חשבתי על זה מלא אבל לא יצא לי
אני כנראה אעשה את זה אבל מתישהו
הלכתי להופעה של טונה לבד שהייתי בת איזה 17. זה היה בקטנה כזה בעיר שלי ולא משהו גדול מדי, אבל היה סבבה לגמרי
כן אני הלכתי להופעה לבד
כן בטח
לא היה כיף לא ממליצה
הלכתי כמה פעמים לבד. היה כיף ממש
ברור מלא הלכתי לבד
התחברות ל