התחברות
הרשמה
מישהו קיבל זימון לתלפיות? אמרו לי שאני אקבל אבל עדיין לא מופיע לי במתגייסים וכן מופיע לי הלמידה של תלפיות
24 ביוני 2026, 08:11
זימונים
תשובה אחת
אם מופיעה לך הלומדה של תלפיות אתה ככל הנראה כן תקבל
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מה הסיכויים שישלחו לי זימון לתלפיות ושחקים
מישהו קיבל מיון לתלפיות?
מישהו קיבל מיון לתלפיות ל11.9 שלב א ?
מישהו קיבל זימון/היה בזימון של חיל הים(לוחם ימי) ויכול לעזור לי תודה!
מישהו קיבל היום מיון לתלפיות? או בכללי
מישהו שהתמיין לתלפיות בערך בסוף דצמבר וקיבל תשובה?
מישהו עשה מיונים לתלפיות במחשב בבית בספטמבר וקיבל תשובה?
אם קיבלתי זימון לתלפיות, זה אומר שלא אקבל זימון לשחקים/גאמא?
מלשבים, מישהו פה קיבל הודעה שהוא מיועד למסלול של משרד הבטחון וקיבל גם זימון?
מישהו קיבל מיון לתלפיות שלב א ליום ראשון?
מישהו שעשה מיונים ראשונים בערך בנובמבר לתלפיות קיבל תשובות כבר אם הוא עבר או לא?