התחברות
הרשמה
היה לי גוונים ויש לי שאריות מהגוונים מתלבטת אם לגזור קצת קצוות ולהעיף את הבלונד ולתת לשיער לצמוח טבעי מה אומרים?
24 ביוני 2026, 07:54
צביעת שיער
תשובה אחת
כן תתני לו לצמוח טבעי. הוא יהיה הרבה יותר בריא, ומקסימום אם את מתחרטת את תמיד יכולה לצבוע שוב
נ
ננוגה
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני ממש מתלבטת אם לעשות גוונים
מתלבטת אם לעשות גוונים או לא?
מתלבטת אם לעשות גוונים או לא
אני מתלבטת רצח אם לעשות גוונים בשיער יש לי תור לספר היום בשתיים מה אומרים?
אם היה לי שאריות מהגוונים בקצוות וגזרתי קצוות אז מה שיצמח לי יצמח טבעי נכון?
מתלבטת אם לעשות גוונים כאלו, מה דעתכם?
יש לי שיער שחור מתלבטת אם לעשות גוונים חומים עד בלונדיניים
מתלבטת אם לעשות גוונים
אני מתלבטת אם לעשות גוונים, למה כן למה לא?
אני מתלבטת אם לעשות גוונים, אני בהירה מאוד עם שיער ברונטי וגבות בהירות, גוונים יתאימו לי?
עשיתי גוונים ואז עשיתי שטיפה ונראלי נשאר לי קצת מהגוונים למטה גזרתי אבל קצוות שווה לי לגזור עוד קצת כדי להיפטר מהגוונים?