3 תשובות
אם את לא באה לצו הראשון שלך זה בסדר, ייתנו לך עוד מועד. אם את מבריזה מכולם אז זה כבר בעיה
זה בסדר לא להגיע פעם אחת, אבל כדאי שתגיעי למועד הבא שיקבעו לך
פשוט תגיעי למועד הבא הכל בסדר
התחברות ל
באותו הנושא: