7 תשובות
כי רובם בקושי קמו. חופש גדול

אני לא מבינה למה אני כאן בכלל
מוקדם בבוקר יש הרבה שלא ערים בשעה כזו במיוחד בחופש
כי אפילו לא 8 בבוקר, וגם מלא ילדים ונערים עדיין ישנים.
כי מאוד מוקדם
כי ממש מוקדם בבוקר חחח
מנמנמים להם
זה שעות שאנשים עוד לא התעוררו או שנמצאים בעבודה
התחברות ל