16 תשובות
מיותר
לא מתחברת כ"כ
היא לא תתגאה בו כשישאלו אותה לשמה
מזעזע
מזעזע
די מוזר
זיני לא יאשר לה תקציבים, בעיה
לא אהבתי במיוחד
לא לא לא לא לא
נוראי tbh
בדוק יצחקו עליה ויקראו לה "מצעד הגאווה" כשהיא תהייה ביסודי
אנונימית
די מוזר לדעתי, אבל זה בגלל שזה לא שם נפוץ. כמו מפורסמים שקוראים לילד שלהם "תו" ומנסים להיות מיוחדים.
אני לא אופתע אם זה יהיה שם בעתיד, כמו שהיה פעם תקווה או שמחה.
בגדול, משמעות יפה. אבל הוא לא נפוץ, אז אוטומטית אנשים מרימים גבה.
אני לא אופתע אם זה יהיה שם בעתיד, כמו שהיה פעם תקווה או שמחה.
בגדול, משמעות יפה. אבל הוא לא נפוץ, אז אוטומטית אנשים מרימים גבה.
לא מתחברת לא מתגלגל טוב על הלשון ואני די בטוחה שיציקו לה על זה בבית ספר ובגן וכל זה הייתי חוסכת את זה לילדה במקומך
וואי כמה בדיחות אפשר להריץ על השם הנוראי הזה מסכנה
נשמע שורשי, ישראלי. רואה בדימיון מישהי עם חיבור טוב לבני אדם, למקורות, לדגל. ילדה כחול-לבן. אהבתי.
ממש לא
מועד לצחוקים. כמו את הולכת למצעד הגאווה
נוראי ביותר
באותו הנושא: