7 תשובות
לא.. אין יאוש בעולם
תתעודד! יצליח לך
מתישהו
תתעודד! יצליח לך
מתישהו
לא זה דווקא יותר מוערך
לרוב תקבל דחיּיה אבל תמיד כדאי לנסות
בעיני זה חמוד ופי אלף יותר ריאלי מלהתחיל באינסטגרם
תנסה למה לא אני הכי אוהבת ובעד
דווקא מוערך פי מליון מכל פלטפורמה חברתית
זה הרבה יותר טוב מלהתחיל באינסטגרם וגם בנות מעריכות את זה פי אלף יותר
שווה לנסות
שווה לנסות
באותו הנושא: