3 תשובות
מתרגלים לזה לאט לאט
אם אני שוכח לילה אחד לשים אז יכאב לי גם אבל זה עובר תוך לילה
כן זה אמור לכאוב, זה מזיז את השיניים ומיישר אותן, לוקח כמה ימים אבל מתרגלים וזה עובר
בוקר טוב!
בימים הראשונים זה אכן כואב מאוד
עד שהגוף מתרגל.
תשתדלי לאכול מאכלים רכים וקרים בימים הקרובים
ויכולה תמיד לקחת משכך כאבים אם מרגישה שזה בלתי נסבל.

מאחל החלמה מהירה והמשך יום נהדר :)
התחברות ל