התחברות
הרשמה
אני מרגישה ממש לא בנוח עם המורה נהיגה שלי..
משהו בהתנהגות שלו לא נראה לי, כאילו בתור בת, ויש אנשים דפוקים כאלה אבל ההורים שלי לא מבינים אותי ואני רוצה להחליף, איך אני מסבירה להם?
מעבר לזה הוא כל הזמן שואל אותי עם אני חושבת שאני הצליח להוציא ראשיון מה זאת השאלה הזאת????
24 ביוני 2026, 05:10
מורה לנהיגה
בטחון עצמי
הורים
2 תשובות
פשוט תחליפי
S
SnappyCat
שואל השאלה:
אני יחפש בעצמי משהו אחר, אבל כאילו עוד משהו מכיר את זה?
ח
חתולה דמיונית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני אישית כבת מעדיפה ללמוד עם מורות במקום עם מורים, משום מה אני ממש לא מרגישה בנוח עם מורים. עם מורות יותר קל לי.
אני בשיעור 30 בנהיגה ומרגיש ממש מוכן למה המורה לא מוכן להגיש אותי לטסט פנימי?
המורה שלי לא מרגיש איתי בנוח
הגיוני שמורה הוציאה אותי מהשיעור כי אמרתי לה שאני מרגישה לא בנוח להדליק מצלמה ?
מה לעשות אם המורה שלי מרגיש יותר מידי בנוח ואומר דברים שהוא לא אמור להגיד?
אחרי כמה שיעורי נהיגה הרגשתם שאתם שולטים באוטו ומרגישים בנוח לנהוג בו?
בנות אתן מרגישות בנוח להיות עם מכנס קצר בשיעור נהיגה?
אני מרגיש כל כך רע כלפי המורה לנהיגה שלי):
אני מרגישה לא בנוח בזום עם המורה שלי
אם אני לא מרגישה בנוח להיות באוטו עם המורה שלי בטסט אני יכולה לבקש מורה אישה ?
אם המורה נהיגה שלי שם לי עוד מורים בשיעורי נהיגה זה בשביל חוות דעת?