5 תשובות
תכתבי לי
רוצה לספר איך עבר עלייך היום?
אנונימית
ישנת בלילה?, אה תשימי תדר דלתא 2.5 זה מרגיעה חרדות, בכללי זה עוזר לי להירדים
היי
באתי קצת מאוחר אבל כשזה קורה הכי חשוב לעשות נשימות (כמה שזה נשמע כבר נפוץ) אבל זה באמת עוזר, נשימות עמוקות
ואז יש תרגיל קטן שיכול ממש לעזור באותו הרגע
התקף חרדה:
את מסתכלת על הדברים מסביבך ואומרת בפה (אפילו בשקט אבל בפה שהאוזן ישמע) את כל הצבעים שאת רואה נגיד ארון חום אז את אומרת חום. קיר לבן את אומרת לבן. וקיצר כל הצבעים שיש
כשאת מסיימת את עוברת למוצאים רהיטים דברים וכו'
כיסא שולחן קיר תמונה בושם משחה וכו'
אחרי 2 דקות ככה זה אמור לעבור :)
וכמו שכתבו לך פה את יכולה לפנות בפרטי עם מי שאת מרגישה בנח, ולדבר על זה
בהצלחה לך :)
באתי קצת מאוחר אבל כשזה קורה הכי חשוב לעשות נשימות (כמה שזה נשמע כבר נפוץ) אבל זה באמת עוזר, נשימות עמוקות
ואז יש תרגיל קטן שיכול ממש לעזור באותו הרגע
התקף חרדה:
את מסתכלת על הדברים מסביבך ואומרת בפה (אפילו בשקט אבל בפה שהאוזן ישמע) את כל הצבעים שאת רואה נגיד ארון חום אז את אומרת חום. קיר לבן את אומרת לבן. וקיצר כל הצבעים שיש
כשאת מסיימת את עוברת למוצאים רהיטים דברים וכו'
כיסא שולחן קיר תמונה בושם משחה וכו'
אחרי 2 דקות ככה זה אמור לעבור :)
וכמו שכתבו לך פה את יכולה לפנות בפרטי עם מי שאת מרגישה בנח, ולדבר על זה
בהצלחה לך :)
אני לא יודע מה המצב שלך כרגע, בכל זאת אני רוצה להתגייס ולעזור. גם במצב הנוכחי וגם בראיה לעתיד.
העצה הכי טובה שאני יכול לתת זה לא להישאר עם זה לבד. את העיקרון הזה את יודעת, מעצם העובדה שפנית כאן לשותפים שלך בסטיפס וביקשת עזרה. זו התחלה טובה.
אז איך ממשיכים מכאן?
שתפי את מי שאת יכולה, ושיכול להושיט לך עזרה. בשלב הראשון חפשי אדם מבוגר שאת יכולה להרגיש בטוח לשתף אותו ולסמוך על עצתו. זה יכול להיות מי מהוריך, ידיד שלך המשפחה או איש צוות חינוכי מבית הספר שלך. יכול להיות מחנכת, יועצת חינוכית או כל איש צוות חינוכי.
אם זה פחות נראה לך תוכלי לפנות לעמותות סיוע. יש בארץ כמה עמותות שקמו כדי לתת סיוע לאנשים במצבים קשים. הפניה אליהן יכולה להיות גם אנונימית. תוכלי לבחור באחת מהעמותות הבאות:
לער"ן-באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר-באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
לעלם-באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
והעיקר - אל תישארי עם זה לבד. תמצאי מישהו אחראי שיוכל לעזור לך.
העצה הכי טובה שאני יכול לתת זה לא להישאר עם זה לבד. את העיקרון הזה את יודעת, מעצם העובדה שפנית כאן לשותפים שלך בסטיפס וביקשת עזרה. זו התחלה טובה.
אז איך ממשיכים מכאן?
שתפי את מי שאת יכולה, ושיכול להושיט לך עזרה. בשלב הראשון חפשי אדם מבוגר שאת יכולה להרגיש בטוח לשתף אותו ולסמוך על עצתו. זה יכול להיות מי מהוריך, ידיד שלך המשפחה או איש צוות חינוכי מבית הספר שלך. יכול להיות מחנכת, יועצת חינוכית או כל איש צוות חינוכי.
אם זה פחות נראה לך תוכלי לפנות לעמותות סיוע. יש בארץ כמה עמותות שקמו כדי לתת סיוע לאנשים במצבים קשים. הפניה אליהן יכולה להיות גם אנונימית. תוכלי לבחור באחת מהעמותות הבאות:
לער"ן-באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר-באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
לעלם-באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
והעיקר - אל תישארי עם זה לבד. תמצאי מישהו אחראי שיוכל לעזור לך.
באותו הנושא: