דבר ראשון- הוא לא מת! אנחנו ביחד כבר 3 חודשים ועכשיו אני בפורטוגל בטיסת בר מצווה של אח שלי והשעה 2.44 ואני לא נרדמת ואני רק חושבת עליו ורק מתגעגעת וזה לא שאנחנו לא רגילים להיות בנפרד, עד עכשיו הייתי בפנימייה והוא לא והיינו מתארים בסופי שבוע וזה היה בסדר, ברור שהייתי מתגעגעת אבל זה לא היה במצב כזה אף פעם... וראיתי אותו לפני יומיים ואני לא יודעת אם זה נורמלי או לא אבל אני פשוט רוצה לעלות על הטיסה הבאה לארץ ולהיות איתו...