4 תשובות
נתחיל בלמה שמישהי תקבץ נדבות מהבן זוג שלה? הוא בן זוג או כספומט?
תקשיבי, אם את במערכת יחסים איתו ואת רק חושבת על איך לקחת לו עוד כסף אז תעזבי אותו.
אני בת 16 ובן זוג שלי 18 ואנחנו עדיין צעירים ואין לנו באמת עבודה, אז אם אנחנו עכשיו רוצים להזמין סושי הביתה אנחנו משלמים חצי חצי ואם הוא מוציא אותי לדייט אז הוא משלם, אבל לא בגלל שאני אומרת לו לשלם אלא בגלל שהוא רוצה "לפנק אותי".
במערכת יחסים הכל שווה בשווה והוא לא אמור לקנות לך הכל או לשלם על כל דבר.
את לא אמורה להיות עם מישהו בגלל כמות הכסף שהוא מוציא עלייך או כמה דברים הוא קונה לך, את אמורה להיות איתו כי את אוהבת אותו ורוצה לבנות איתו חיים.
אני בת 16 ובן זוג שלי 18 ואנחנו עדיין צעירים ואין לנו באמת עבודה, אז אם אנחנו עכשיו רוצים להזמין סושי הביתה אנחנו משלמים חצי חצי ואם הוא מוציא אותי לדייט אז הוא משלם, אבל לא בגלל שאני אומרת לו לשלם אלא בגלל שהוא רוצה "לפנק אותי".
במערכת יחסים הכל שווה בשווה והוא לא אמור לקנות לך הכל או לשלם על כל דבר.
את לא אמורה להיות עם מישהו בגלל כמות הכסף שהוא מוציא עלייך או כמה דברים הוא קונה לך, את אמורה להיות איתו כי את אוהבת אותו ורוצה לבנות איתו חיים.
כע
מה? אני ממש לא לוקחת ממנו כסף
מה שהוא מוציא עליי זה נטו מתנות ואוכל ולפעמים גם אני משלמת וכמובן קונה מתנות
מה שהוא מוציא עליי זה נטו מתנות ואוכל ולפעמים גם אני משלמת וכמובן קונה מתנות
באותו הנושא: