7 תשובות
לנסות להתחבר יותר לבנים,אל תנסה יותר מיידי לדחוף את זה עם הבנות או לרמוז שאתה גם רוצה לבוא
למצוא עוד חברים
שואל השאלה:
^מדבר על הקבוצה הזו ספציפית
^מדבר על הקבוצה הזו ספציפית
אנונימי
תכלס אין יותר מדי מה לעשות כי לפעמים גם בנות רוצות להיפגש בלי בנים אז מהצד הזה אין יותר מדי מה לעשות ומהצד של הבנים כאילו אין לכם את אותו נושא שיחה ואין להם זמן כרגע אז גם איתם אין יותר מדי מה לעשות
בגדול למצוא עוד חברים
אתה יכול גם בעצמך להיכנס לאיזו מסגרת מסוימת ולמצוא תחומים משותפים כמו 2 החברים שלך. זה גם לא חייב להיות מסגרת לימודית או עבודה, אפשר גם מסגרת חברתית מסוימת.
עוד דרכים זה ליהנות בעצמך, לצאת עם המשפחה שלך, להתנדב אפילו ועוד..
אתה יכול גם בעצמך להיכנס לאיזו מסגרת מסוימת ולמצוא תחומים משותפים כמו 2 החברים שלך. זה גם לא חייב להיות מסגרת לימודית או עבודה, אפשר גם מסגרת חברתית מסוימת.
עוד דרכים זה ליהנות בעצמך, לצאת עם המשפחה שלך, להתנדב אפילו ועוד..
שואל השאלה:
זה לא הקטע, יש לי חברים, פשוט זו הקבוצה המרכזית, של הבצפר...
אני נפגש איתם הכי הרבה וזה צובט לי כשמתוכנן מפגש בלעדיי
זה לא הקטע, יש לי חברים, פשוט זו הקבוצה המרכזית, של הבצפר...
אני נפגש איתם הכי הרבה וזה צובט לי כשמתוכנן מפגש בלעדיי
אנונימי
אל תיקח את זה אישית. אני בהחלט מבין אותך כי גם לי זה קרה כשהחברים שלי למדו בכיתה אחרת ומגמה אחרת והם נקשרו לחברים אחרים שם.
פשוט תמשיך הלאה ותדע שגם אם הם קבוצה מרכזית כרגע בחיים שלך, הם לא בהכרח באמת "ה-קבוצה", ולמעשה אין קבוצה כזאת כי אתה כל פעם תכיר עוד ועוד אנשים חדשים בחיים. יהיה בסדר
פשוט תמשיך הלאה ותדע שגם אם הם קבוצה מרכזית כרגע בחיים שלך, הם לא בהכרח באמת "ה-קבוצה", ולמעשה אין קבוצה כזאת כי אתה כל פעם תכיר עוד ועוד אנשים חדשים בחיים. יהיה בסדר
באותו הנושא: