9 תשובות
עובדים על התגובות שלך
ולאט לאט נהיים נחמדים יותר
קודם כל מול עצמך
ללכת לטיפול זה הכי טוב
להבין מה מפחיד אותך, מה יקרה אם תרגישי
תהני מזה כל עוד זה נמשך
להיות כלבה רגישה זה מדכא
שואל השאלה:
כן אבל זה אף פעם לא מצליח לי
בעיקר סולחים לעצמך, מקבלים את המצב שאת נמצאת ונשארים כנים לעצמנו. אל תשכחי שגם חרטה עצמית זה גם סוג של רגש, ואת נפתחת בצורה הזאת אלינו אז את תוכלי להיפתח ככה גם למי שתכירי בעתיד.
אני איתך בזה כלכך עברתי דברים "מטורפים" ולקח לי מלא זמן להסין אותי ואת הרגשות שלי אבל הצלחתי לעשות את זה שמצאתי חברה אחת טובה שלא עזבה אותי גם שלא ידעתי איך להגיב לדברים, גם שאיבדתי את הכלב שלי היא הייתה איתי ולאט לאט היא החזירה לי את כל הרגשות שנעלמו לי ממזמן וחזרתי להיות הכי בכנות
חזרתי להיות שוב האדם הרגיש שאני תמיד הייתי
כאילו עד כדי כך שאני דומעת משירים
מתרגשת מדברים קטנים
היה לי בן זוג ואהבתי טותו ונתתי ללב שלי להישבר
והיא הייתה שם לשמור על הרגשות בפעולה
באמת שחברה אחת טובה יכולה להחזיר לך הכל לחיים
היה לי משהו דומה, ובתכלס מה שעזר לי זה סגירת מעגל עם מי ומה שפגעו בי
חא יודע אם זה רלוונטי אלייך אבל זה מה שעזר לי
אנונימי
להבין שייתכן שיהיה הצפה ריגשית
הכל יהיה יותר מידי
הכל ירגיש חזק מיידי ועצום
אבל זה יתאזן
אם תתני לעצמך זמן
תזכירי לעצמך שאת שווה את זה, כי בלי רגש החיים האלו לא אותו דבר. מאמללים למדי
ומגיע לך יותר
זה תהליך של העצמה אישית, עבודה עצמית,
וזה חשוב כי את עם עצמך לכל החיים
תקבלי את עצמך גם בכאוס הזה
תעצימי את עצמך.
את שווה את התהליך הלא פשוט הזה.
פשוט תתני לעצמך להיות נוכחת, להרגיש, לבכות, לכעוס להגיב ברגש.
התחברות ל