5 תשובות
כן עגיל נראלי
כל
כל עגיל שהוא לא בסחוס כל מה שבלוב סבבה
תנוך הכי טוב, אני מניחה שקראנצ' יהיה בסדר
סורי על התשובה המבאסת אבל תעשי את העגיל אחרי שתחזרי
חבל סתם שזה לא יחלים לך טוב או אפילו יעשה לך בעיות
אפילו לעגיל בתנוך עם ההחלמה הכי קצרה לוקח זמן להחלים, ומומלץ ממש לא להיכנס עם עגיל חדש לים או לבריכה. מומלץ לא לישון על החור, צריך להקפיד על הגיינה וחיטוי.
אז עוד יותר כשמדובר על עגיל בסחוס שההחלמה לוקחת הרבה יותר זמן וקל מאוד לעצבן את הפירסינג
עזבי אותך, טוסי תהני תחזרי ותתחוררי כמה שבא לך
התחברות ל