11 תשובות
לא זמין לגיל 21+.
זה עד גיל 21
עברת את 21?
כי את בת 23
את מעל 21
עברת את גיל 21
שואל השאלה:
מהה מה זה החרם הזה
מהה מה זה החרם הזה
אנונימית
מהה מי ידע שזה עד גיל 21
זה כנראה נועד בשביל למנוע מקרים לא נעימים בפערי גיל גדולים, לאור העובדה שרוב המשתמשים הם בטווח הגילאים 16-21
חברים לעט זה עד גיל 21
מעל לגיל הזה, נעלם החברים לעט
מעל לגיל הזה, נעלם החברים לעט
גם לי לא מופיעע
מי ידע שזה עד גיל מסוים ? אני בת 22
מי ידע שזה עד גיל מסוים ? אני בת 22
באותו הנושא: