10 תשובות
אני בן 16 אני לא מעשן
אבל מי שמעשן אם הוא נהנה מזה שיהנה ואם לא אני מקווה שהוא יצליח להיגמל
אבל מי שמעשן אם הוא נהנה מזה שיהנה ואם לא אני מקווה שהוא יצליח להיגמל
אנונימי
טהי 17
מרגיש לי כאילו הם הורסים את הבריאות שלהם כדי לצאת מגניבים
או שזה התחיל ככה ואז הם התמכרו
מרגיש לי כאילו הם הורסים את הבריאות שלהם כדי לצאת מגניבים
או שזה התחיל ככה ואז הם התמכרו
אני חושב שזה מטופש להפליא
אני לא חושב שאוכל לשפוט כי לא מצאתי את עצמי אי פעם מעשן, אבל כן זה ממש מטופש כי הנזק הרבה יותר חמור מאשר התועלת הממש קטנה והמיותרת שזה מביא
ואני בן 16
אני לא חושב שאוכל לשפוט כי לא מצאתי את עצמי אי פעם מעשן, אבל כן זה ממש מטופש כי הנזק הרבה יותר חמור מאשר התועלת הממש קטנה והמיותרת שזה מביא
ואני בן 16
אנונימי
אני בת 18 וזה באמת מזעזע שילדים מעשנים, הורסים לעצמם את הגוף לפני שיש להם בכלל מודעות
כע
התכוונתי לכתןב שזה גרוע ומזעזע
שומעים יש המון שמעשנים סתם בשביל הכייף ולהיות מגניבים
אני התחלתי בגלל דברים שעברתי וזה עזר לי ובחצי שנה הראשונה אף אחד לא ידע מזה ויש עוד המון ככה
אז באמאשלכם תראו רגישות קצת כי אתם לא יודעים מה גרם לכל אחד
אני התחלתי בגלל דברים שעברתי וזה עזר לי ובחצי שנה הראשונה אף אחד לא ידע מזה ויש עוד המון ככה
אז באמאשלכם תראו רגישות קצת כי אתם לא יודעים מה גרם לכל אחד
בת 15 לא מעשנת וגם לא חושבת להתחיל אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו אני לא שופטת
אנונימית
שואל השאלה:
בן 16. מסכימה איתך ברמות
בן 16. מסכימה איתך ברמות
סוף סוף מישהו הגיוני