7 תשובות
זה לא בגידה אבל זה אכן מיותר תשאל את הבת זוג שלך
למה אתה צריך אישור ממישהי אחרת? זה לא בגידה אבל זה מאוד מוזר
לא
אבל תשאל את עצמך
אם חברה שלך תשאל את ידיד שלה
האם זה יפריע לך?
זה עונה לך יותר מהכל אם זה מרגיש לך נכון או לא.
אבל תשאל את עצמך
אם חברה שלך תשאל את ידיד שלה
האם זה יפריע לך?
זה עונה לך יותר מהכל אם זה מרגיש לך נכון או לא.
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם זה בעיקרון
אני לא מדבר על לשלוח תמונה ולהגיד איך אני
אלה בכלליות כזה
ולמה לא לשאול אותה?
לא יודע קשה לי להאמין
אין לי בעיה עם זה בעיקרון
אני לא מדבר על לשלוח תמונה ולהגיד איך אני
אלה בכלליות כזה
ולמה לא לשאול אותה?
לא יודע קשה לי להאמין
אנונימי
זה פשוט קצת מוזר כי למה שתרצה לדעת את זה
אנונימית
זה לא כזה נורא אבל קצת חשוד, אם הייתי חברה שלך לא הייתי מרוצה
זה לא בגידה