14 תשובות
מכל מצלמה שתקנה אתה יכול להתפתח. זה טיפ בכללי
וואי גם אני בול ככה ויש לחברה. שלי את ה sx740 וזה ממש דומה ל g7 רק במחיר ממש פחות
שואל השאלה:
פשוט מלא אומרים לי שהמצלמה הזאת לא כזו טובה כמו שאני חושבת וזה לא שווה את המחיר ושהיא בכלל לא משתחוות למצלמת canon g7x
פשוט מלא אומרים לי שהמצלמה הזאת לא כזו טובה כמו שאני חושבת וזה לא שווה את המחיר ושהיא בכלל לא משתחוות למצלמת canon g7x
אנונימית
שואל השאלה:
ולגבי כל מצלמה זה לא כזה נכון יש לי בבית מצלמת של ניקול ניסיתי לשחק בהגדרות ולא יצא כלום:(
ולגבי כל מצלמה זה לא כזה נכון יש לי בבית מצלמת של ניקול ניסיתי לשחק בהגדרות ולא יצא כלום:(
אנונימית
ראיתי כל מיני סרטונים של השוואה וגם זה תלוי בהגדרות שמשנים למצלמה אני חושבת שזה הרבה יותר משתלם מה g7
האס איקס ממש טובה
שואל השאלה:
כן? אני לא אתחרט אם אקנה אותה? בדקתי באיטרנט וזה רושם לי שבלילה למשל הוא פחות מצלם טוב וקצת התמונות יוצאות מטושטשות ככה רשומו כמה בנות בטיקטוק גם
כן? אני לא אתחרט אם אקנה אותה? בדקתי באיטרנט וזה רושם לי שבלילה למשל הוא פחות מצלם טוב וקצת התמונות יוצאות מטושטשות ככה רשומו כמה בנות בטיקטוק גם
אנונימית
הוא טוב עם פלאש פשוט צריך לשחק שם עם ההגדרות וזה
התכוונתי כל מצלמה מקצועית משנה מסוימת. גם מצלמות מקצועיות יד שתיים בנות כמה שנים זה טוב ברור שמצלמות זולות לא יראו טוב
שואל השאלה:
וcanon sx740?
וcanon sx740?
אנונימית
לא נראלי דיברת אליי
שואל השאלה:
שאלתי בכללי כיאלו אז אני קונה את המצלמה?3:
שאלתי בכללי כיאלו אז אני קונה את המצלמה?3:
אנונימית
אה כן כן כן
שואל השאלה:
סבבוש תודהה
סבבוש תודהה
אנונימית
באותו הנושא: