25 תשובות
כמה את צריכה
עבודה
מה הכוונה בשביל מזרק אפיפן לאחותך? ברגע זה כאילו???
איפה ההורים במצב הזה?
אני דיי בטוחה שאמור להיות סבסוד גם מהמדינה
אני דיי בטוחה שאמור להיות סבסוד גם מהמדינה
עבודות מזדמנות יביאו הרבה כסף מהר
אם זה מקרה רציני ואת צריכה ברגע זה אני לא חושבת שזה צריך להיות בתשלום בכלל
שואל השאלה:
יש לי 140 שקל וחסר לי 160 בערך
יש לי 140 שקל וחסר לי 160 בערך
אנונימית
^תמלצרי אירוע אחד וכבר יש לך יותר מ160
אם זה מקרה דחוף תבקשי מחברה קרובה ותחזירי אחר כך
אם את בגיל של עבודה, אז עבודה
ואם לא אז בייבי/דוגי סיטר, כל משהו שאת יכולה להרוויח ממנו כסף
ועכשיו בקיץ אם את מתחת לגיל 16 את יכולה לעבוד כי בחופשות ארוכות אפשר מגיל 14+
ואם לא אז בייבי/דוגי סיטר, כל משהו שאת יכולה להרוויח ממנו כסף
ועכשיו בקיץ אם את מתחת לגיל 16 את יכולה לעבוד כי בחופשות ארוכות אפשר מגיל 14+
עבודה או לנסות לעשות דרופשיפינג וכזה ואם לא בגיל של עבודה אז דוגוולקר או למכןר דברים בשכונה
מזרק כזה אמור להיות מסובסד
בסביבות ה20-70 שקלים
כמה את צריכה?
בסביבות ה20-70 שקלים
כמה את צריכה?
שואל השאלה:
אני עובדת כל יום וגם בלילות..
המצב קצת קשה
אין לה התקף עכשיו אבל היה לה היום והשתמשתי במזרק שהיה ואני לא יכולה שהיא תסתובב בלי אחד עליה אז אני צריכה לקנות חדש דחוף
אני עובדת כל יום וגם בלילות..
המצב קצת קשה
אין לה התקף עכשיו אבל היה לה היום והשתמשתי במזרק שהיה ואני לא יכולה שהיא תסתובב בלי אחד עליה אז אני צריכה לקנות חדש דחוף
אנונימית
בקופת חולים זה מסובסד
איפה ההורים? הם מודעים לכל זה? אם מישהו יעביר כסף זה להורים.
שואל השאלה:
אין לי ממי להלוות והמשכורת לא תיכנס עד סוף החודש ולא מאשרים לי מקדמה כי כבר לקחתי החודש
אין לי ממי להלוות והמשכורת לא תיכנס עד סוף החודש ולא מאשרים לי מקדמה כי כבר לקחתי החודש
אנונימית
שואל השאלה:
המצב מסובך עם ההורים
המצב מסובך עם ההורים
אנונימית
אחותי, אל תילחצי, לכי לקופת חולים זה אמור להיות מסובסד
שואל השאלה:
יש איזשהי דרך להשיג 150 עד מחר? אני יעשה הכל
יש איזשהי דרך להשיג 150 עד מחר? אני יעשה הכל
אנונימית
150 זה מעט.. את יכולה לבקש מאיזו חברה טובה לא? זה לא הרבה כסף.
אין אולי סבא סבתא?
שואל השאלה:
אין לי ממי לבקש.. וזה קצת מביך אבל בשבילי זה המון כסף
אין לי ממי לבקש.. וזה קצת מביך אבל בשבילי זה המון כסף
אנונימית
לא.. ברור זה מובן שזה לפעמים הרבה כסף לחלק מהאנשים. יש פשוט אנשים שמוציאים סכומים יותר גדולים סתם ככה ביום אחד. בטוח את מכירה מישהו קרוב שפשוט יכול לתת באהבה.
תחפשי אולי עבודות בשחור שמביאים מזומן באותו היום
שלחי הודעה בפרטי ןאני יעזור לך
באותו הנושא: