7 תשובות
אין אני גם ככה הזמן מרפא הכל אני תקוע כבר שנתיים אבל אין מה לעשות
אנונימי
עם הזמן זה עובר לא לדאוג בסופו של דבר מתרכזים במשהו אחר ולא שמים לב ששחכתם
תתרכז בעצמך ודברים אחרים וזרוק תלב מהחלון
אני לא נתקע על אף אחת הכל בידי שמים
ברגע שהראש שלך עסוק במשהו מסוים בין אם זה תחביבים או עבודה אין לך זמן לחשוב עליה. ועם הזמן שעובר אתה כבר לא תזכר בה כמו שאתה היום
מבינים שאם הסיבה שניתקתם קשר היא בגלל חוסר הדדיות מהצד השני - אין לך להמשיך או להילחם ברגשות האלה כי אם יש מישהו עם כבוד כליך הוא ידבר איתך ב4 עיניים ולא יתנהג אליך כאילו אתה לא קיים

אם זה קשר שסתם התנתק עפ הזמן, הייתי מציע לך לשלוח לה הודעה ולשאול לשלומה
תנסה למצוא דברים שמעסיקים אותך ועושים לך טוב ותן לזמן לעשות את שלו
שואל השאלה:
אני לא אפרט כאן לפרטי פרטים..
אבל שורה תחתונה - זה פשוט פספוס ונגמר משהו שהיה יכול להיות האהבה של החיים שלנו ובגלל זה זה כזה קשה לי..
כאילו זה מרגיש לא פתור
אנונימי
התחברות ל