7 תשובות
כל סטורי במסך שחור
כל די כרגיל, למה?
מראה רגיל. רק מסך לבן הכל לבן "ואין אינטרנט" כאילו אני בבור בעומק 800 רגל מתחת לקרקע במקלט
סתם זה טוען ממש לאט וההודעות לא נשלחות והסטורי גם לא נטען
אנונימית
זה לא נותן לשלוח פרחים
אופס התבלבלתי זה פשוט לא נותן לעשות כלום ומראה שיש בעיה
שואל השאלה:
מה אכפת לך שאכפת לי
התחברות ל