התחברות
הרשמה
התחלתי לעבוד על אפליקציה
אני לא יודע אם זה היה טעות.. אפשר להתייעץ?
24 ביוני 2026, 00:47
פיתוח
4 תשובות
כן
M
Mach
לא
ה
הדר אשוח.גרסת הנקבה
כן בטח
#
#SONY
מה השאלה?
N
N0B0dy
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
התחלתי לעבוד במקום חדש ויש שמה עובדת לסבית ולא נעים לי לעבוד איתה
אני יכולה להיכנס לכלא אם לא התחלתי עדין אישור עבודה מה משקית ת"ש והתחלתי כבר לעבוד?
אם התחלתי לעבוד היום, אז אני אקבל משכורת בעשירי ליולי או בעשירי לאוגוסט (עוד חודש וחצי) כי כיאלו התחלתי לעבוד באמצע חודש
התחלתי שלשום לעבוד בתחנת דלק. מה עושים אם כואב לי נורא בכפות הרגליים (עוד מלפני שהתחלתי לעבוד)?
להודיע לביטוח לאומי על התחלת עבודה - התחלתי כרגע לעבוד, איך אני מודיעה על כך לביטוח לאומי?
איך אני בודקת באפליקציה שיפט מתי התחלתי לעבוד במקום?
וואי התחלתי לעבוד בסופר והמנהלת שם חושבת שאני מפנה את כל חיי בשביל לעבוד שם
אם סיימתי השנה יב ותחלתי לעבוד בסוף כיתה ט הגיוני שהתחלתי לעבוד בשנת 2018?
אני לא בטוח ממשיכה לעבוד במקום שהתחלתי אבל התחלתי לעבוד שם עבדתי יום אחד 3 שעות היה לי התלמדות אז אם לא אמשיך לבקש את
לא מזמן התחלתי לעבוד ... יש לכם המלצות לאפליקציה שמחשבת טוב את השכר
אם עוד לא התחלתי לעבוד במקום עבוד זה בסדר פשוט לא להגיע ?