5 תשובות
אם הוא בחור טוב אז הוא יבין, לכי לישון לילה טוב3>
ישר על ההודעה הראשונה זה לא מראה אם את מחוברת או לא
תעני מחר הכל טוב ומקסימום תסבירי לו שהיית עייפה אם ישאל
שואל השאלה:
זה בסדר ?

לא נכנסתי בכלל לצ'אט
אנונימית
תעני מחר מקסימום תכתבי לו בבוקר סליחה על האיחור ושההיית עייפה
התחברות ל