5 תשובות
מושלם אין הרבה תנועה שעה פגז
לרגע חשבתי על ה7/10 ולא השעה 7:10 אמאלה
נטו רק בגלל השעה לא
סתם
זו שעה סבבה מה ישך כמה שיותר מוקדם יותר טוב
סתם
זו שעה סבבה מה ישך כמה שיותר מוקדם יותר טוב
אבל כן זה טוב
עוד שבועיים זה יהיה החופש הגדול, לדעתי לא יהיה עמוס בדרך רבין אבל ייתכן שלכיוון גבעת שמואל כן יהיה מעט עומס בגלל הקייטנות.
באותו הנושא: