התחברות
הרשמה
מה דעתכם על השם דיקמן?
23 ביוני 2026, 23:58
חוות דעת
שם
שמות יפים
דיק פיק
דעות גולשים
3 תשובות
גברי רצח
ו
ונוס בתמוז
הלוואי עליי את השם הזה
נ
ניסים מזרחי עדרי בן זקן #1
נשמע שם יציב כזה, מרשים. אהבתי.
8
8 דקות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
ידיד שלי אמר לי בווצאפ "רוצה תמונה של דיק שלי"מזה אומר דיק?
מה דעתכם על שליחת דיק פיק בין חברים? זה ידידותי זה לא גיי נכון?
בנות אם אתם מקבלות דיק פיק למה אתם לא שולחות דיק פיק חזרה
לדעתכם שליחת דיק פיק זה משהו סליח?
לדעתכם, לשלוח למישהי דיק פיק זה בסדר? האם זה ראוי?
בנות שלחו לכן פעם דיק פיק?
זה רק אני או שזה די מטריד שלמוהל שלי קראו פינחס דיקמן?
מה זה דיקמן/דיק וכל זה?
אם פוסי לפוסי זה מספריים אז דיק לדיק זה זה עיפרונות?
מה דעתכם על לשלוח דיק פיק בסוגיות?
ידעתם שיש אנשים שהם משפחה שלהם זה דיקמן? חחח מתה