4 תשובות
יפה בעיניי, מלכותי כזה
זה שם דיי נפוץ אז פחות
כל האזמורדות השחר שאני מכירה ביצ'יות ומסריחות מביצים קשות לא ממליצה
זה מזכיר מאוד תבלינים. בהרבה צבעים וסוגים. שם מצויין האמת. אהבתי.
התחברות ל