התחברות
הרשמה
יש לי פומו שלא הלכתי לאיתי לוי וחברה הציעה לי לפני אבל זה היה לקחת אוטובוס ,רכבת ואוטובוס שוב איך להתעודד?
23 ביוני 2026, 23:57
תחבורה ציבורית
2 תשובות
להגיד תודה שלא עשית כאב ראש לעצמך עם התחבצ
ומקסימום הופעה הבאה
T
Tamtami
שואל השאלה:
^תכלסס
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
יש לכם פומו?
מה זה כאן פומו? (לא פומו, אני שואלת על הדבר הזה החדש בסנטר שקוראים לו כאן פומו)
זה מוזר שיש לי פומו לזה שלא הלכתי לבית ספר היום?
הלכתי ברחוב מישהי הציעה לי מצ*צה ב100 שח
"פומו" או "ג'ומו"?
אתם פומו או גומו?
מה זה פומו?
למי עוד יש פומו מזה שהם לא טסו לפולין אני כבר שבוע עם פומוו
תופעת ג'ומו או פומו?
מה זה פומו ומה זה ג'ומו?
לאנשים שיודעים מה זה פומו (fomo)