7 תשובות
נראה אמין אבל למה לא פרו מקס אם כבר
שואל השאלה:
מכיוון שזה יקר מאוד, בנוסף הבנתי שהוא ענקי וה17 הרגיל בגודל נורמלי, יותר קטן מה14+ שלי ויש לי ידיים קטנות וקשה לי עם טלפונים גדולים
אנונימית
מה יש לי אותו מתרגלים אבל האתר נראה סבבה ותקני את הירוק
אני חושבת שבגלל זה יבוא מקביל זה הגיוני
אבל מכשירים במחירים כאלה קונים רק עם אמא ואבא
בחיים לא הייתי קונה מיבוא מקביל
אני את שלי קניתי באילת ואם אני זוכרת נכון המחיר לא כזה שונה בין אילת לרחבי הארץ
שואל השאלה:
חח כן אבל קשה לי עם ה14+ גם ככה לא ידעתי מה הגודל שלו לפני שרכשתי ולפני זה היה לי את ה11 הרגיל שזה היה גודל נדיר מושלם, זה למה אני מעדיפה את ה17 הרגיל ולא הפרו מקס
אנונימית
גם אני קניתי את ה17
שואל השאלה:
מארק סלואן כפרנ עליך
אין לי עם מי לקנות ועם מנ להתייעץ, הכסף הוא שלי שהרווחתי ולכן אני לא רוצה משהו יקר מידי ומחפשת כמה שיותר זול, אבל מצד שני אני גם לא רוצה להיעקץ במידה והמכשיר לא מקורי
אנונימית
התחברות ל