7 תשובות
3
2/3
אפשר גם אחרי
הכי מאוחר שאת יכולה
אנונימית
3/4 לדעתי

ודיי איזה קנאה אני צריכה לקום בשש כל יום
שואל השאלה:
איזה באסה.
אבל בתכלס אני עושה את זה רק כי מפרסמים ציונים בבוקר
ואני לא רוצה לקום לפני ולחכות חחח
אנונימית
חחח גם אני ככה בדיוק
אנונימית
התחברות ל