7 תשובות
3
2/3
אפשר גם אחרי
אפשר גם אחרי
הכי מאוחר שאת יכולה
אנונימית
3/4
3/4 לדעתי
ודיי איזה קנאה אני צריכה לקום בשש כל יום
ודיי איזה קנאה אני צריכה לקום בשש כל יום
שואל השאלה:
איזה באסה.
אבל בתכלס אני עושה את זה רק כי מפרסמים ציונים בבוקר
ואני לא רוצה לקום לפני ולחכות חחח
איזה באסה.
אבל בתכלס אני עושה את זה רק כי מפרסמים ציונים בבוקר
ואני לא רוצה לקום לפני ולחכות חחח
אנונימית
חחח גם אני ככה בדיוק
אנונימית
באותו הנושא: