32 תשובות
wish you were here
אני מאוד אוהבת את model
שואל השאלה:
אלבום מעולה, בכללי מוזיקת פרוג
אנונימי
faith או make it big
תסמינים של פרידה
כרגע i,god
לא יודעת אולי brothers in arms או discipline
three cheers for sweet revenge - mcr
שואל השאלה:
discipline של מי?
אנונימי
שואל השאלה:
אחי אם אלבום האוהב עליך זה של עומר אדם ממליץ לשמוע יותר מוזיקה
אנונימי
three cheers for sweet revenge
קינג קרימזון
^^^יש כאלה שמאוד אוהבים את עומר אדם
אני גם פחות פנטית, אבל למה לזלזל?
שואל השאלה:
קינג קרימזון הלהקה הכי טובה אי פעם
אנונימי
שואל השאלה:
בקטע הכי פחות מזלזל אני אומר
אנונימי
מי אתה שתחליט איזה מוזיקה טובה ואיזה לא
אליק לא מזלזל סע ימתנשא
blood - kelsey lu
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שלא טובה, אומר לך שכדאי לך להיפתח ליותר כי מוזיקה זה אומנות, פשוט ממליץ לך לחקור
אנונימי
^^^גם אתה לא שומר על הרבה כבוד לאחר

כיף לראות שיש פה מלא מגוון, זה באמת מרגש
lift your skinny fists like antennas to heaven

אלבום בלי שירה, רק מוזיקה אלוהית וגאונית שמצליחה להעביר סיפור ואינספור רגשות בשעה וחצי של האזנה
מה את משטרת הצניעות ילדה^^
שואל השאלה:
איזה מלך אחלה גודספיד, שמעת ants from up there ?
אנונימי
ultraviolence
לא הבנתי מה הבעיה שלך עם עומר אדם
שכל אחד ישמע מה שהוא רוצה מה אתה מתנשא
אני בת!
ולא יצא לי, ממליץ?
שואל השאלה:
אף פעם לא אמרתי שיש לי בעיה איתו
אנונימי
שואל השאלה:
מלכה* וכן ממליץ ! גם על red של קינג קרימזון אם לא יצא לך
אנונימי
אשמע!
the kinks are the village green preservation society
יש הרבה
היום אני אגיד deceit של this heat
אבל כן גם red של קרימזון בטופ 10 שלי
התחברות ל