3 תשובות
חרידים = ערבים
אני אומר את זה בצער זה פשוט שני אוכלוסיות שלא שמות על החוק במדינה ועושות מה שבא להן
וואי איזה עצבים הלוואי שיתנו להפ דוחות בכמויות, באמת בתור בן אדם דתי שלובש שחור לבן אפילו (חזות חרדית) אני יכול לתת מכות למישהו שיוזפ פקק באמת אןף כאילן לא חסר פקקים
אנונימי
כמו שעשו בזמן הרפורמה?
שחסמו את כל הבתים של הקפלניסטים?
(רמז: לא עשו..)
וזה מה שתרצה שיעשו לך כשתצא להפגין מתישהו בעד דבר שכואב לך?

*אני בעד שאם יש חוק שיהיה שווה לכולם, ששום הפגנה לא תהיה חוקית, ששום חסימת כביש לא תהיה חוקית.
אבל המצב הנוכחי בו ברפורמה לא עשו כלום, בקפלן לא עשו כלום, פתאום פה נזכרים?
דמוקרטיה אמורה לעשות ערך שווה לכל אזרח.*

אני אגב זעקתי בזמן הרפורמה שהדבר לא תקין גם מה שהחרדים עושים אני זועק שהדבר לא תקין, ואני נגד הפגנות שמפריעות לאזרח.
אבל חשוב לי שיהיה שוויון. לכן אני מצפה ממך גם לתמוך בשוויון.

מה שהיועמשית אמרה אין הפגנה ללא הפרעה לסדר, היא בעייתית מאוד.
התחברות ל