8 תשובות
השבעה באוקטובר לא יכל לקרות שם.
אולי נערי הגבעות היו זורקים יותר אבנים ומקלות על ערבים מהכפרים בסביבה, אבל לדעתי זה היה נשאר כמו שזה היה.
כן בטח יש לזה הסבר מנומק. ממליץ לך להקשיב לספר המלחמה
שואל השאלה:
^רגע, אז אתה אומר שאם זה היה ביהודה ושומרון זה היה אחרת?
^רגע, אז אתה אומר שאם זה היה ביהודה ושומרון זה היה אחרת?
להפך היה יותר בלאגן כי זה יותר קרוב למרכז, תל אביב רחוקה מהשומרון ברמה של 20 דקות נסיעה ישירה וראש העין ופתח תקווה קרובות יותר
לא
היה גם תושב בארי שאמר שמזל שזה קרה בעוטף ולא ביוש כי אם זה היה קורה שם הוא עדיין היה חיי בקונספציה וחושב שזה "מגיע להם"
היה גם תושב בארי שאמר שמזל שזה קרה בעוטף ולא ביוש כי אם זה היה קורה שם הוא עדיין היה חיי בקונספציה וחושב שזה "מגיע להם"
אנונימי
אני חושבת שכן שזה היה נראה אחרת ויותר בקטנה
השבעה באוקטובר לא היה יכול לקרות שם ברמה כזאת כמו שזה היה בעוטף,ביהודה ושומרון יש לכל בן אדם שלישי נשק.