9 תשובות
ואם הם כן אז?
תקפצו למים ותכנסי לשרת של פייב אם
אנונימי
תקפצי^*
אנונימי
הכל בסדר
שואל השאלה:
זה פשוט מלחיץ אותי להיכנס לשיחות
אנונימית
שואל השאלה:
אני תמיד מפחדת שיצחקו על הקול שלי כי יש לי קול של ילדה בת 10
אנונימית
לא סביר שיצחקו
גם אותי זה מלחיץ
הדרך הכי קלה היא פשוט להיכנס מבלי לחשוב על זה יותר מדי ואז כשאת כבר שם תביני שזה באמת לא נורא
התחברות ל