9 תשובות
מבוגרים כי כלכלית ההוצאות שלהם יותר גדולות
חשמל מים משכנתא אוכל וכל זה
מבוגרים קונים דברים הרבה יותר יקרים משמעותית סו..
אם היה לילדים גישה חופשית לכסף כמו מבוגרים אז ילדים, אבל בפועל אם המבוגר במצב כלכלי טוב אז מבוגרים
אנונימי
מבוגרים. יש להם חשבונות מים, חשמל, גז וכל אלה
DCC
דבר ראשון זה שונה בין כל אדם
דבר שני תגדירי בזבוזים, האם משהו שצריך לבית אבל חייב, סגנון מיקרוגל חדש או משהו, זה נחשב בזבוז? או אם רק קניות של אוכל בחוץ ובגדים וזה
ילדים כי גם הילדים משתמשים במים וחשמל
ילדים לפעמים לא מבינים את העלות של הכסף ולכן אם יש להם כסף הם לא ממש מבינים את זה החשיבות של הכסף ולכן הם יכולעם לבזבז הכי המטן לכומת נוער ומבוגרים
מבוגרים. אם את מדברת על בזבוזים, זה כבר תלוי
התחברות ל