13 תשובות
אני בן אבל אם הייתי בת הייתי נפרדת ממנו כי אני הבא בתור
נפרדת במקום
נפרדת ממנו
אני לא אצא עם מישהו אלים
פעם אחת זה יהיה על מישהו זר ופעם אחרת זה יהיה אני
אני לא אצא עם מישהו אלים
פעם אחת זה יהיה על מישהו זר ופעם אחרת זה יהיה אני
נפרדת ממנו
מוגזם
וכנראה שאדם כזה אלים באופי
וכנראה שאדם כזה אלים באופי
נפרדת במקום
אנונימית
מכה את הבן זוג שלי בחזרה
קל לדבר.
אני חושבת שזה ממש תלוי בסיטואציה ומה שקרה בפועל.
אני יכולה לחשוב על סיטואציות שבהן הייתי דווקא גאה בו.
אני חושבת שזה ממש תלוי בסיטואציה ומה שקרה בפועל.
אני יכולה לחשוב על סיטואציות שבהן הייתי דווקא גאה בו.
נפרדת ממנו
זה לא תואם את הערכים שלי ובנוסף אני מפחדת שיום אחד זה יהיה אני
זה לא תואם את הערכים שלי ובנוסף אני מפחדת שיום אחד זה יהיה אני
נתקלתי במבוגרים מחרידים שחושבים שמגיע להם הכל כולם פה חכמים גדולים אבל יצאו על פאינה מהאח הגדול והיא גםממבוגרת
אנונימי
הייתי אומרת לו ביי
לא אומרת שלום אפילו אלא פשוט מנתקת קשר.
זה לא יקרה אבל נגיד שכן, הוא כבר לא יהיה חבר שלי.
אנונימית
באותו הנושא: