16 תשובות
אין עיניין
להתקדם הלאה הכל טוב
בביג דיל שלח לו ביט וזהו:)
להתקדם הלאה הכל טוב
בביג דיל שלח לו ביט וזהו:)
תוודא פעם אחרונה ואז תעזוב את הנעיין בלי להרגיש רע
שואל השאלה:
עשיתי ביימי גם אחלה נכון?
לא להרגיש לא נעים מה זה נכון?סתם הכל בראש שלי?
עשיתי ביימי גם אחלה נכון?
לא להרגיש לא נעים מה זה נכון?סתם הכל בראש שלי?
אנונימי
היוש אין לך על מהה אני חושבת שזה לגיטימי לשאול כמובן שבמידה מסויימת אבל מאמינה שלא הייתה לך כוונה רעה, הם לא רואים את זה כמוך❤
שואל השאלה:
^^אז לא חפרתי אם לשאול עוד פעם?
^^אז לא חפרתי אם לשאול עוד פעם?
אנונימי
שואל השאלה:
^^תודה רבה!!
זה גם היה עם מלא זמן תוך כדי אני מאמין אפילוו
^^תודה רבה!!
זה גם היה עם מלא זמן תוך כדי אני מאמין אפילוו
אנונימי
היות וכבר הזמנת ביימי אז סבבה נשמע טוב דווקא
פשוט תשלח
פשוט תשלח
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימי
הכל טוב יצאת ממש סבבה
שואל השאלה:
תודהה לכולם באמת!
הפרום היה אתמול נראלכם סבבה אם אעביר לו תביי מי מחר?ולא היום?
מפחד שזה יהיה "מאוחר מדי" כי כבר יעברו יומיים מהפרום ודברים כאלהה
תודהה לכולם באמת!
הפרום היה אתמול נראלכם סבבה אם אעביר לו תביי מי מחר?ולא היום?
מפחד שזה יהיה "מאוחר מדי" כי כבר יעברו יומיים מהפרום ודברים כאלהה
אנונימי
זה בסדר
הוא בטח יבין
זה סבבה פשוט תעביר לו בבוקר/צהריים כזה
זה סבבה פשוט תעביר לו בבוקר/צהריים כזה
וזה לא מאוחר מדיי
יצאת אחראי ממש כל הכבוד
הכל בסדר תעביר לו מחר הכל טוב
הכל בסדר תעביר לו מחר הכל טוב
שואל השאלה:
תודה לכםם באמת מעריך!
תודה לכםם באמת מעריך!
אנונימי
לא מבינה בדברים האלו, כאילו שילמת לו על החליפה? אז למה אתה החופר פה? רצית לשלם לו זה הכי מכבד שהיה חשוב לך לעשות את זה כמו שצריך ובזמן המתאים.
באותו הנושא: