10 תשובות
אני לא אומרת איו. אבל לא תמיד זה בא בטוב
שוב הכללה
מקסים
לא כולן אומרות איו
מקסים
לא כולן אומרות איו
לא יודעת לגבי בנות אחרות, אבל אני בחיים לא אעשה את זה. הקטע לגשת ולהחמיא למישהי שאתה לא מכיר דורש הרבה אומץ, והייתי מעריכה גם אם אני לא מעוניינת בזוגיות.
הבנות האלו כנראה עוד לא התבגרו נפשית
הבנות האלו כנראה עוד לא התבגרו נפשית
שואל השאלה:
^^נכון סליחה יצאתי מכליל, פשוט כל פעם שניסיתי אומרים לי איכס או איו, לא על מה שאני אומר חס וחלילה. אני מחמיא ומבקש מספר. וכל פעם אומרים לי את אותו דבר
^^נכון סליחה יצאתי מכליל, פשוט כל פעם שניסיתי אומרים לי איכס או איו, לא על מה שאני אומר חס וחלילה. אני מחמיא ומבקש מספר. וכל פעם אומרים לי את אותו דבר
אנונימי
שאלה לבנים
למה תמיד כשאתם מתלוננים על בנות אתם מכלילים?
סוף שאלה
ואיתי אישית בחיים לא התחילו, אבל אני מניחה שאני אגיד לא תודה בעיקר בגלל שאני לסבית
למה תמיד כשאתם מתלוננים על בנות אתם מכלילים?
סוף שאלה
ואיתי אישית בחיים לא התחילו, אבל אני מניחה שאני אגיד לא תודה בעיקר בגלל שאני לסבית
כנראה נפלת על הבנות הלא נכונות, אתה נשמע בחור מאוד חמודד והן פשוט עדיין לא התבגרו כנראה ומחפשות רק גברים שלא שמים עליהן, מגיע לך יותר:)
שואל השאלה:
^^בנות לא מכלילות?
בכללי יש לי שאלה, אם את היית מתחילה עם חמש בנות, וכל אחת הייתה עונה לך באותה תשובה, לא היית מכללה אפילו לא קצת? סליחה, מה שאת אומרת קצת לא הגיוני. זה מאוד טבעי להכליל, גם אם זה הדבר הלא נכון לעשות.
^^בנות לא מכלילות?
בכללי יש לי שאלה, אם את היית מתחילה עם חמש בנות, וכל אחת הייתה עונה לך באותה תשובה, לא היית מכללה אפילו לא קצת? סליחה, מה שאת אומרת קצת לא הגיוני. זה מאוד טבעי להכליל, גם אם זה הדבר הלא נכון לעשות.
אנונימי
זה עדיין לא ממש הגיוני להכליל בגלל חמש, אתה עוד בstage החובבני, יש גברים שמתחילים עם נשים כל יום ומתמידים בזה עד שהם ימצאו אחת שמעוניינת והם כבר לא עושים סיפור גדול מדי מבנות שדוחות אותם או מכלילים יותר כי הם התרגלו, זה חובבני יחסית לפרוש בגלל חמש בנות כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
^חובבני? מה זה? ספורט? תגיד לי אתה אמיתי?
^חובבני? מה זה? ספורט? תגיד לי אתה אמיתי?
אנונימי
לא, זה חלק מהחיים ללמוד לקבל דחייה, לא ספורט
אנונימי