6 תשובות
ערן נראה לי הכי מוכר
ער"ן, אבל זה די חרטא. לא עזרו לי ולו פעם אחת
מתנצל על הכנות אבל ההתנסות שלי עם ער"ן / סה"ר פשוט יצאה נוראית. ברור לי שיש שם סוג של רצון טוב להפעיל מערך מקצועי שיתן מענה נפשי/רגשי וכו' וכו'. בפועל? התוצאה חובבנית. מה זה התבאסתי כשגיליתי את זה. אני מקווה שמה שראיתי זה לא מייצג - אבל מדובר על כמה פניות שבכולן הגענתי למסקנה דומה.

אפשר לפנות, אבל תמיד לקחת בפרופורציות ולהבין שלא מדובר בעזרה מקצועית מידי.

שוב, ממש מתנצל על הכנות. ואני בטוח שהם ישתפרו בהמשך.
כן:
ערן
סהר
עלם
המוקד לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית
התחברות ל